Tuesday, January 19, 2010

I feel very sexy!!!!

Αυτό τον καιρό ειμαι πολυ καυλωμενη. Συνεχεια εχω το μυαλο μου στους αντρες και στις ψωλες. Καθημερινα φοραω ζαρτιερες και στρινκακι κατω απο τα ρουχα μου.  Ισως  γιατι ξεκινησα να παιρνω γυναικειες ορμονεσ για να μεγαλωσω το στηθος μου και να γινω πιο θυλυπρεπεις.. Ετσι και αλλιως με τρελλεναι το οτι ειμαι τραβεστί και γουσταρω να κανω παρεα σε αντρες. Εχω παρα πολλες εμπειριες με αντρες , και εννοειτε μονο παθητικα. Έχω αρκετες επιτυχιες με αντρες και συνεχιζω να εχω. Αυτη την χρονικη περιοδο αναζητω αντρες για παρτουζα!!! Με εχουν ξαναπαρει παρτουζα και το απολαυσα παρα πολυ. Τι καλυτερο να εχω 2-3 ψωλες να απολαμβανω. Μια φαντασιωση μου ειναι να με παρτουζαρουν 2 μαυροι. Πολλες φορες βλεπω στο δρομο μαυρους να πουλανε cd και αλλα πραγματα και νιωθω πολλες φορεσ την αναγκη να τουσ δωσω ενα χαρτακι με το τηλεφωνο μου και να τους εξηγω τι θελω. Νομιζω οτι καποια στιγμη πολυ συντομα θα το τολμησω και  θα απολαυσω μια ή δυο μαυρα φιδια!!!! 

No comments:

Post a Comment