Thursday, May 5, 2011

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!

Ειναι υπεροχο να νιωθεις γυναικα. Εγω αυτο διαπιστωνω καθημερινα εδω και αρκετο καιρο. Φαίνεται οτι οι ορμονες που ξεκινησα εδω και καιρο αρχισαν οχι μονο να επηρηαζουν το σωμα μου αλλα το μυαλο μου και την ψυχολογια μου!!!

Νιωθω καθημερινα σεξυ, θυλυπρεπης, ποθητη και κανω τα παντα για να γινομαι πιο σεξυ και ομορφη μερα με την μερα. Επισης συνεχεια εχω το μυαλο μου στους αντρεσ και στο σεξ. Θα σας δωσω να καταλαβεται τι εννοω καταγραφωντασ το τι κανω καθημερινα για να καταλαβεται τι εννοω.

1. Καθημερινα παιρνω ενα χαπακι αντι αντρογονο και καθε 3 μερες αλλαζω ενα τσιροτο με οιστρογονα που βαζω στον ποπο μου!! Αυτο το κανω εδω και 2 χρονια σχεδον με καποιεσ διακοπες αλλα ηδη εχω δει τρελλα αποτελεσματα.
Πρωτον και κυριοτερον μεγαλωσαν τα στηθακια μου. Εχουν γινει πεταχτα, με τελεια μαλακη επιδερμιδα και ευαισθητα. Τρελλενομαι και παντα ζηταω απο τουσ εραστεσ μου να τα γλυφουν και να τα δαγκωνουν. Πλεον μπορω να κανω και ισπανικο, χαχα!!! Επισης με τρελλενει η αισθηση να παιρνω το καυλι του εραστη μου και με τα χυσια που βγαζει στα προκαταρτικα τρυβω το πουτσοκεφαλο του πανω τσις ρωγεσ μου και γινονται σκληρεσ και υγρεσ!!!!! ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

2. Η επιδερμιδα μου εχει γινει πιο μαλακη και με ολες τισ κρεμουλεσ που βαζω μυριζω τελεια. Διαβαζοντας στο ιντερνετ βρηκα οτι οι ορμονες βοηθανε στο να αλλαξει και η μυρωδια του σωματος και να γινει πιο γυναικεια, και αυτο ειναι αληθεια. Αρχισα πλεον να μυριζω διαφορετικα απο πριν και αυτο με τρελλενει και με κανει να νιωθω γυναικα 24 ωρεσ την ημερα.

3. Κάνω υγειηνη διατροφη και εχω κανειο ωραιο κορμι, με παισιματα και καμπυλες.Ειμαι 67 κιλα στα 170 υψος που ειναι ιδανικο για μενα. Πολλεσ φορες καθομαι στον καθρεφτη και βλεπω τις διαφορες και χαιρομαι αφανταστα.

4. Η αποτριχωση εχει γινει σχεδον καθημερινη υποθεση γιατι θελω να εχω εχω μαλακια και λεια επιδερμιδα, για μενα πρωτα και φυσικα για τους εραστες μου. Δεν εχει πιπο ωραιο αισθημα να σε χαιδευει ενας αντρας και να σου κανειο κομπλιμεντα για την μαλακη και λεια επιδερμιδα μου. Μου ετυχε περιπτωση που ενας παντρεμενος μου ειπε οτι ειχα πιο λεια και αφρατη επιδερμιδα απο τη γυναικα του ποθ ηταν 30 χρονων!!!! Τωρα τελευταια ξεκινησα να ξυριζω και τις μασχαλεσ μου!!! Νομιζω οτι δεν ενιωσα πιο σεξυ και θυλυπρεπεις μολισ τελειωσα και εβαλα κρεμουλλα πανω στηις φρεσκοξυρισμενες μασχαλεσ μου!!!! Φυσικα πλεον ειναι παντα ξυρισμενες και χρησιμοποιω μονο γυναικειο αποσμητικο!!!!

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΜΕΣΑ!!!!

No comments:

Post a Comment