Saturday, June 11, 2011

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΓΥΝΑΙΚΑ 3!!!

Σαν καλη Τραβεστι που ειμαι εννοειται οτι Τρελλενομαι για Πουτσες και Χυσια!!!
Ξεκίνησα να παιρνω πιπες απο τα 11 και στα 12 αρχισα να αφηνω τον ξαδερφο μου να με χυνει στο στομα και εννοπειτε οτι τα καταπινω απο τοτε.

Μου αρεσουν οι μεγαλεσ πουτσες. Εχω παρα πολλες εμπειριες αρα εχω παρει πιπα σε παρα πολλους αντρες. μπορω να γλυφω πουτσεσ με τις ωρες!!! Το καλυτερο μου ομως ειναι να εχω 2-3 πουτσες ταυτοχρονως. Πριν απο λιγες μερες ειχα την χαρα να υπηρετησω 3 πουτσες ταυτοχρονως και ηταν τελεια. γονατισμενη εγω μπροστα απο 3 καυλια να τα γλυφω με τισ ωρες. μουδιασε το στομα μου αλλα τελικα ανταμοιφθηκα με ενα ποτηρι με χυσια που εννοειτε οτι το ηπια μονορουφη.

Τι μου αρεσει σε μια ψωλη??? Χαχα, με τρελλενει πρωτο να ειναι ξυρισμενη!! Μετα να μυριζει! Να μυριζει αντριλα πουτσιλα και ακομη καλυτερα κατουριλα. Με τρελλενει να παιρνω πιπα σε ενα καυλι που μολις εχεο κατυοθρησει και ειναιο ασκουπιστο!! Εννοιευε οτι δεν γλυφω και πουτσες που εχουν γεμισει τυρι απο την απλυσια.
Με τρελλενει επισης το deep throwding μεχρι που μου φερνει αναγουλα και γεμιζω το καυλι του εραστη μου με σαλια που εννοειτε οτι υα ξαναγλυφω!!

Το καλυτερο μου οπως οταν παιρνω πιπα είναι να νιωθω τισ συσπασεις του πουτσου στο στομα μου οταν προκειται να χυσει!! Εκει νιωθω ότι εχω τον απόλυτο ελεγχο γιατι αν θελω να τυραννησω τον εραστη μου σταματαω, αλλα τις περισσοτερες φορεσ επειδη ειμαι τοσοοοο μα τοσοοο διψασμενη για σπερμα δεν μπορω να το κανω και τον παιρνω ολο μεσα μου και τον τσιμπουκωνω μεχρι να νιωβσω το καυλι του να σπαρταραει στο στομα μου.

Μου αρεσει να με χυνουν μεσα στο στομα , πανω στρην γλωσσα και οχι στο προσωπο γιατι δεν θελω να χαλάσει το make-up μου. Επισης δεν τα καταπινω απευθειας. Τα γυριζω στο στομα με την γλωσσα μου για να τα γευτω, να γευτω την αλμυρα, την ζεστασια την ηδονη και μετα αφου ανοιξω το στομα μου και γυρισω το κεφαλι μου πανω για να με βλεπει ο γαμιας μου τα καταπινω!!!

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ Ειναι ενα απο τα καλυτερα συανισθηματα που νιωθω, Νιωθω οτι εχω τον ελεγχο και οτι τελικα ειμαι ΠΟΥΤΑΝΑ, ΚΑΡΙΟΛΑ, ΠΟΡΝΗ, ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ, ΣΠΕΡΜΑΤΟΔΟΧΕΙΟ!!!

ΝΑΙ ΕΓΙΝΑ ΤΡΑΒΕΛΙ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΥΣΙΑ ΤΟΥΣ!!

Ερχεται συνεχεια.....

3 comments:

  1. kai ti en tha edina gia mia pipa sou

    ReplyDelete
  2. thelo na sou moiasw....

    ReplyDelete
  3. Φιλεναδα,κι εγω τρελαινομαι για ψωλες και πιπες και θαθελα να μπορουσαμε να παρουμε μαζι μια ολοκληρη ντουζινα!

    ReplyDelete