Saturday, October 15, 2011

Εφυγε το καλοκαιρι!!!!

Καλο φθινοπωρο και συντομα καλο χειμωνα. Μου αρεσουν ολες οι εποχες δεν ειμαι απο τα ατομα που ζεσταινονται το καλοκαιρι και κρυωνουν τον χειμωνα!!!!
Το καλοκαιρι που μας περασε ηταν πραγματι υπεροχο. Περασα τελεια οπωσ θα ειδατε και σε προηγουμενο post.

Τετοια εποχη αρχισα να βρισκω την θυλυκοτητα μου ξανα. Πργαματι το φθινοπωρο και τον χειμωνα νιωθω πολυ πιο θυλυπρεπεις και σεξυ!!! φαινεται οι ορμονες μου αλλαζουν. Ετσι και αλλιωσ απο τοτεν που παιρνω ορμονες ειμαι μια τελειωσ διαφορετικη γυναικα!!! Ξεκιονησα παλι να παιρνω τις ορμονες μου για να γινω ακομη πιο σεξυ, κανω παλι ολοκληροτικη αποτριχωση και νιωθω ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ, ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ!!!!
ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!!!!!!!!!

Τωρα τελευταια ειχα αρκετες εμπειριεσ με ζευγαρια και περασα υπεροχα μαζι τους!!! Κανοντας παρα πολλα ανακαλυψα, οχι την Αμερικη, χαχα, αλλα με τρελλενει να κανω ερωτα με γυναικα, παθητικα και ενεργοπαθητικα αν το επιθυμει η ιδια. Δεν υπαρχες πιο ωραιο αισθημα να εχω μια γυναικα φιλεναδα και να μου κανει fisting και να παιζει με τισ ωρες με το κωλομουνακι μου. Μια φορα μια γυναικα για ια ωρα επαιζε και μου εβαζε διαφορα μεσα μου και επαιζε με τον προστατη μου που το καυλακι μου ετρεχε συνεχεια χυσια!!!! ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΗΔΟΝΙΚΕς ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ!!!

Για αυτο και εγω αναζητω μια γυναικα φιλεναδα για να τα κανουμε συνεχεια ολα αυτα!!! Κια οχι μονο!!! Εχω την μεγαλη επιθυμια να τα κανω ολα αυτα μπροστα στην καμερα live και να με βλεπουν αγνωστοι!!! Εαν υπαρχει καμια γυναικα που διαβαζει αυτο και θελει να γινει φιλεναδα μου για να κανουμε ολα αυτα να ξερει οτι θα υπαρχει και οικονομικο οφελος!!! Περιμενω μυνηματα σας στο greektranny@gmail.com
I LOVE YOU ALL!!! EvA

1 comment:

  1. πως μπορουμε να σε δουμε σε καμερα???

    ReplyDelete