Thursday, October 29, 2009

ΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΘΥΛΥΠΡΕΠΗΣ!!!!!

1. Ξυρίζω τα αποκρυφα σημεια μου και βαζω καθημερινα κρεμούλες
2. Ξυρίζω το προσωπο μου παντα κοντα, κανω απολεπιση, καθαρισμο, βαώ κρεμες στο προσωπο και στα ματια
3. Κανω αποτριχωση το στηθος μου
4. Λιμαρω τα νυχια μου και τα βαφω με διαφανο μανο
5. Φοραω καλτσον και στρινκ κατω απο τα ρουχα μου
6. Κάνω υγιεινη διατροφη
7. Πινω καθημερινα 6- 8 ποτηρια νερο
8. Βγαζω καθημερινα 5-6 τριχες απο τα φρυδια μου
9. Αναζητώ στο net αντρες και κανω καινουργιεσ γνωριμιες
10. Μιλαω με αντρες καθημερινα στο τηλεφωνο!!!

1 comment:

  1. έχω κλέψει ένα στριγκάκι απο την κόρη μου και όταν είμαι μόνος το φοράω συνεχώς και καυλώνω πολύ , δεν το έχω φορέσει μπροστά σε άλλον , θα ήθελα να βρώ μια φίλη και να με μυ΄ησει να με βοηθήσει να ανακαλήψω την γυναικεία μου φύση

    ReplyDelete