Saturday, October 31, 2009

Πως μεγαλώνω το στήθος μου?!!!

Εδω και ενα μηνα ξεκινησα να ακολουθω μια θεραπεια για να μεγαλωσω το στηθος μου και ήδη βλεπω μεγαλη διαφορα. Για ολες τισ φιλεναδες που θελουν να μαθουν πως να το κανουν διαβαστε παρακατω:
1. Παιρνω καθημερινά δυο καψουλες Saw palmetto, μια το πρωι και μια το βραδυ
2. Παιρνω καθημερινά τρεις  καψουλες Fenugreek, μια το πρωι, μια το μεσημερι και μια το βραδυ
3. Πινω 2 φορες την ημερα ένα τσαι με Fenugreek, Anise seeds & Red clover
4. Κανω τουλαχιστον 2 φορες την ημερα massage με παιδικο λαδακι, στο οποιο εχω προσθεσει  σταγονες απο το παραπανω ροφημα

Πράγματι εχω δει μεγαλη διαφορα και θα συνεχιζω να σας γραφω τα νεα μου πανω σε αυτο. Τ α στηθακια μου και οι ρωγες εχουν γινει πιο ευαισθητα. Τωρα ειμαι στην διαδικασια να μεγαλωσω τις ρωγες μου ταυτοχρονα. Θα σας ενημερωσω και για αυτο, μολις έχω απτα αποτελεσματα.

No comments:

Post a Comment