Thursday, December 3, 2009

Μεγαλωνει............!!!!! Τέλεια είναι

Μετά απο το προηγούμενο post για τo πως μεγαλώνω το στήθος μου, βρήκα μια καινούργια μέθοδο για να μεγαλώσουν σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Μια φίλη μου έδωσε πληροφορίες  και εγώ έψαξα στο ιντερνετ και βρήκα  όλες τισ αναγκαίες πληροφορίες που έπερεπε να ξέρω. ξεκίνησα εδώ και 2 εβδομάδες να παίρνω ένα χάπι καθημερινά και να βάζω ένα αυτοκόλλητο στον ποπο μου για 3-4 ημέρες. Νιώθω πράγματι υπέροχα γιατι άρχισαν τα στηθάκια μου να είναι πιο πεταχτά, οι ρώγες μου πιο εθαισθητές και γενικά νιώθω πιο θυλυπρεπείς απο πρίν. Ο νους μου είναι συνέχεια στο σεξ και στους άντρες και πόσο πολύ θέλω να δείξω τα καινούργια μου στήθη στους εραστές μου. Συνέχεια τα χαιδεύω και νιώθω ένα ρίγος να με διαπερνά.

2 comments:

  1. καλημερα μωρακι μου pls ..... πως ειπες τα αυτοκολλητα για το στηθος?????

    ReplyDelete