Thursday, December 24, 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Ευχομαι χρονια πολλα και ότι ποθειτε στη αγκαλια σας να το βρείτε! Ενταξει, για εμας τα κοριτσια δεν μας φτανει μονο να το βρουμε στην  αγκαλια μας αλλα το προτειμουμε και καπου αλλου!!!! Καταλαβαινεται εσεις.

Κάνοντας ανασκόπηση το έτος που φευγει, μπορώ να πω οτι ειχα αρκετα πραγματα που ποθουσα στην αγκαλια μου! Η αγκαλια μου, το κρεβατι μου αλλά και βασικότερα τα μερη του σωματος μου που ποθουν περισσοτοτερο αυτη την ηδονη πηραν και εδωσαν!!! Φετος μπορω να πω οτι εκανα τα παντα, με φιλεναδες, με ζευγαρι, με μονους αντρες, με παρεα αντρων. Έδωσα και πηρα ηδονη. Του χρονου ελπιζω να συνεχισω!! Αναζητω την ηδονη με παρεα αντρων περισσοτερο τωρα γιατι νιωθω περισσοτερο γυναικα, π...α, και βασικα τρελλενομαι για παρτουζες!!! Επισης θα ηθελα να γνωρισω μια γυναικα για να γινει η mistress μου και εγω να γινω η maid της. Να με βοηθησει να γινω πιο θυλυπρεπεις και να με κανει οτι θελει!!!!

Καλες Γιορτες!!
Φιλακια Ευα

No comments:

Post a Comment