Thursday, August 5, 2010

ΣΕΧΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ!!!!

Ειμαι τωρα μονη σπιτι και εχω πολλες γκαυλες. Οπως θα ειδατε έχω ξεκινησει να γραφω ιστοριες μου. Οτι γραφω ειναι 100% αληθινο. Για αυτο , αν βρεθουμε καποια στιγμη, ισως η ιστορια μας βρεθει σε αυτη την ιστοσελιδα.
Αυτη και την προηγουμενη εβδομαδα ειχα και εχω παρα πολυ ελευθερο χρονο για αυτο εχω την ευκαιρεια να ασχοληθω με την Ευα και να κανω καινουργιες γνωριμιες και συναντησεις.
Αυτες τις 2 εβδομαδες ειμαι τελειωσ μονη στο σπιτι, για αυτο και ολη μερα ειμαι ντυμενη γυναικα!! Φοραω σεξυ εσωρουχα, μινι φορεματακια και κανω συνεχεια δουλιες σαν καλη νοικοκυρα που ειμαι Δεν εχω γινει ακομη Desperate housewife!!! Πηγα για ψωνια και αγορασα σεξυ εσωρουχα και μινι φουσταnaκια και αυτα φοραω τωρα που γραφω!!!
Εχω μιλησει με παρα πολλους αντρες στο ιντερνετ οπου εκανα καινουργιες γνωριμιες. ΜΕ καπιους εκανα και τηλεφωνικο σεξ!!! Εχουν παντως πολυ πλακα!!! Ολοι οι αντρες, ειστε γουρουνια, χαχα, μολις ξεκινησουν να μου μιλουν ειναι μεσα στην καυλα και τους αρεσει που τους λέω τι θελω να τους κανω και τι να μου κανουν!! Για να ειμαι ειλικρινεις μου αρεσει και εμενα το τηλεφωνικο σεξ και μιλαω πολυ προστυχα. Αν τυχει και μιλησουμε καποια στιγμη θα το διαπιστωσεις και εσυ ο ιδιος.
Η πλακα ειναι οτι μολις χυσουν, και δεν αργουν με ολα αυτα που τους λεω μου κλεινουν αποτομα το τηλεφωνο στα μουτρα. Πολυ σπανια μενει καπιος και να συνεχισει την κουβεντα, ισως για να με κανει και εμενα να χυσω, αν και εμενα δεν μου αρεσει να χυνω, θελω να ειμαι γκαυλωμενη ψυχολογικα συνεχεια!!!
Για να σας πω την αληθεια ομως χαιρομαι οταν μου κλεινουν το τηλεφωνο!!! Η δουλεια μου ειναι να γκαυλωνω και να ξεγκαυλωνω αντρες!! Επισης σημαινει οτι για να τους κανω να χυσουν ειμαι πολυ προστυχη και γκαυλιαρα!!!
Για αυτο αν θες να με ακουσεις προσεγγισε με και ισως σου δωσ το τηλεφωνο μου για μια εμπειρια αξεχαστη!!! Πολλες φορες εχω σκεφτει να κατω 090 υπυρεσια και να ξεσκιστω στο χρημα!!!!
Αυτη την στιγμη ομως ξεσκιζομαι μονο με τον δονητη μου!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ , ΕΥΑ
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.......

4 comments:

  1. welcome back! Eimai o Nikos apo Thesniki, tha sou steilo kai mail
    Filia!

    ReplyDelete
  2. Γεια σου Ευα, f556 παριμένω απάντηση...

    ReplyDelete
  3. Pws mporw na epikoinonisw mazi sou ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ψάχνω για τηλεφωνικό σεξ με παντρεμένες, ξέρεις τίποτε σαιτ όπου παντρεμένες γουστάρουν ερωτικές περιπέτειες χωρίς υποχρεώσεις; Λατρεύω να κάνω
      τηλεφωνικό σεξ με γυναίκες που ξέρουν πως να καυλώνουν τους άντρες και να τους χαρίζουν σεξουαλική ηδονή. Και πάντα είμαι έτοιμος να πληρώσω για να κάνω το κέφι μου.

      Delete