Thursday, August 5, 2010

ΣΤΟ SEX SHOP!!!

Ηθελα να ανανεωσω την γκανταρομπα μου με σεξυ εσωρουχα, γι αυτο και αποφασισα να παω σε ενα sex-shop για να διαλεξω. Πηγα εκει σαν ανρας και ειπα οτι εψαχνα κατι για την φιλεναδα μου. Ο πωλητης ηταν ενας κουκλος και παρα πολυ εξυπηρετικος. Αφου ειδα αρκετα συνολακια, επεσε το ματι μου σε ενα δερματινο συνολο με αλυσιδες, καλτσες και δερματινες μποτες. Κατι ενοιωσα μεσα μου, καθως φανταστηκα τον εαυτο μου μεσα σ αυτο το σετ. Ο πωλητης τοτε μου χαμογελασε με νοημα, και με ρωτησε αν ηθελα να το δοκιμασω. Προς στιγμη ξαφνιαστηκα, και ο πωλητης συνεχιζοντας μου προτεινε να παω στο δωματιο διπλα και να το δοκιμασω.
Εγω τοτε του προτεινα να μου δωσει λιγη περισσοτερη ωρα, μερικα ακομη αζεσουαρ ( περουκα, μακιγιαζ ) και οταν θα ημουνα ετοιμη, θα τον καλουσα να ερθει μεσα για να περασουμε ευχαριστα. Μπηκα στο δωματιο, και αφου γδυθηκα αρχισα να ντυνομαι. Εβαλα πρωτα τις ζαρτιερες και τις καλτσες, ενα δερματινο τανκα, τις μποτες, και απο πανω ενα δερματινο κορσε με αλυσιδες, και ενα κολλαρο στο λαιμο. Εβαλα μιαν κοκκινη περουκα, και αφου μακιγιαριστικα, εβαψα τα νυχια μου και εβαλα ενα μεθιστικο αρωμα. Φωναξα τοτε στον κουκλο να ανεβει, και του ζητησα να φερει επισης προφυλακτικα με γευσεις φρουτων. Καθως μπηκε μεσα εμεινε εκπληκτος με την καταπληκτικη μου μεταμορφωση. Τον πηρα απο το χερι και τον τραβηξα κοντα μου και τον φιλησα στο στομα. Αρχισα να ζεκουμπωνω το πουκαμισο του και να χαιδευω το στηθος του. Ανοιξα το φερμουαρ του και αγγιξα τον πουτσο του. Γονατησα μπροστα του, και αφου του κατεβασα το παντελονι πηρα στα χερια μου το καυλι του. Αρχισα να χαιδευω τα αρχιδια του, ενω η γλωσσα μου αρχισε να γευεται το μηκος του. Πηρα το κεφαλι του τοτε μεσα στο στομα μου, και αρχισα να ανεβοκατεβαζω το κεφαλι μου πανω κατω, απολαμβανοντας καθε εκατοστο. Αποτραβηχτηκα, και του ζητησα να μου δωσει ενα προφυλακτικο με γευση μπανανας. Αφου το ανοιζα, το πηρα στο στομα μου και με μια κινηση το φορεσα στον πουτσο του. Τον εγλειψα για λιγο ακομη, γευοντας την μπανανα μου. Αρχησα να γλειφω τα αρχιδια του, και να του βαραω μαλακια. Σταματησα, και σηκωθηκα απο το κρεβατι. Του ειπα να περιμενει, και κατεβηκα στο μαχαζι του. Πηρα τεσσερις χειροπεδες, και ανεβηκα. Ετσι οπως ηταν ζαπλωμενος του εβαλα τις χειροπεδες στα χερια και στα ποδια και τον εδεσα στο κρεβατι. Του εδεσα και τα ματια, και τοτε αρχισα τα παιχνιδια μου. Αρχισα να του γλειφω τα δακτυλα των ποδιων και να ανεβαινω προς τα πανω. Φτανοντας στα αρχιδια του, τα πηρα ενα ενα στο στομα, και αρχισα να γλειφω το μηκος του καυλωμενου πουτσου του. Μετα αρχισα να γλειφω το πουτσοκεφαλο του με μεγαλη βουλιμια.
Συνεχισα να του παιρνω τσιμπουκι και σταματουσα καπου καπου, για να με παρακαλεσει να συνεχισω. Αφου τον εγλειψα αρκετα, συνεχισα να των γλειφω προς τα πανω, φτανοντας στο στηθος του και στο στομα του. Αρχισα να τον φιλαω στο στομα με παθος, καθως ετριβα τα κωλομερια μου στον πουτσο του. Πηρα το καυλι του τοτε στο χερι μου και το οδηγησα στην κωλοτρυπιδα μου. Με μια αποτομη κινηση τον πηρα μεσα μου. Αρχισα να ανεβοκατεβενω πανω στο καυλι του, και καποιες φορες αποτραβιεμαι τελειως, για να παιξω μαζι του. Ο γαμιας μου ειχε ξετρελαθει με τον τροπο που επαιζα μαζι του και με παρακαλουσε να κατσω πανω στον καυλωμενο πουτσο του και να μην παιζω μαζι του. Εγω τοτε τον λυπηθηκα, και αρχισα να ανεβοκατεβενω με μανια και παθος πανω στο καυλι του. Δεν αρχισε τοτε να βαλει μια κραυγη και εχυσε. Εγω τοτε με τους μηυς του κωλου μου τον ζεσουμισα. Αφου αποτραβηχτηκα, ανεβηκα στο κεφαλι του και του εχωσα τον πουτσο μου στο στομα του. Αυτος, αρχισε να με γλειφει λαιμαργα μεχρι που εχυσα και εγω. Δεν ειχα τελειωσει μαζι του ομως. Ηθελα και αλλο γαμησι. Αρχισα να του γλειφω ολο του το κορμι και τον πουτσο. Του εβαλα ενα καινουργιο προφυλακτικο και ξανακαθησα στον θρονο μου. Η κωλοτρυπιδα μου απολαμβανε καθε εκατοστο απο το κορμι του, και εγω μεταμορφωθηκα σε μια σκυλα που απολαμβανε τον εραστη της, και αυτος αδυναμος παραδοθηκε στις σεξουαλικες μου ορεξεις.
Ειμαι σιγουρη οτι και αυτος το απολαμβανε, γιατι δεν αρχισε να τελειωσει για δευτερη φορα. Αφου τον ξελυσα απο το κρεβατι, εφυγα, πιαρνοντας ομως το δερματινο συνολακι, το οποιο πιστευω οτι κερδισα με την αξια μου. Του ειπα ομως οτι θα ξαναγυρισω οταν θα χρειαζομαι καινουργια γκανταρομπα.

No comments:

Post a Comment