Wednesday, December 28, 2011

ΕΝΑ, ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.....4!!!!!

Αυτή την φορα καθησα πανω στον ένα με την πλατη και ηρθε ο άλλος και μπηκε μεσα μου ξανα δυνατα!!!!!!!!!! Ημουνα σε εκταση. Δεν καταλαβαινα πλεον τιποτα, εχασα την αισθηση του χρονου. Η σουφρα μου ηταν τοσο ανοιχτη που μπαινοβγαιναν με τοση ευκολια. Αρχισα να φωναζω από ηδονη καθως ενιωθα τις 2 πουτσες να με ξεσκιζουν και να με κανουν να νιωθω πουτανα, καριολα, ξεκωλο με ολη την σημασια των λεξεων.
Εχασα κάθε αισθηση του χρονου καθως ημουνα αιρμαιο στα γουστα των γαμιαδων μου. Καποια στιγμη αρχισε ο ενας να μπαινοβγαινει με δυναμη μεσα μου και καταλαβα ότι θα εχυνε. Εσφυγγα την σουφρα μου οσο μπορουσα πανω στα καυλια τους και ο ενας αρχισε να χυνει μεσα μου!!!!! Ενιθα παλι τα χυσια του να με γεμιζουν και στην συνεχεια εχυσε και ο άλλος μεσα μου!! Για πρωτη φορα ειχα 2 ψωλες να με γεμιζουν την σουφρα ταυτοχρονως και το απολαμβανα!!!!! Δεν ηθελα να τους αποχωριστώ και τους κρατουσα μεσα μου για να μην βγουν τα χυσια τους από μεσα μου.
Πρωτα αποτραβηκτηκε ο ενας και τον πηρα στο στομα μου για να τον καθαρισω γιατι ηταν γεματος χυσια. Μετα σηκωθηκα πανω και εγω αφηνοντας την σουφρα μου ορθανοιχτη, νιωθοντας ορθανοιχτη. Καθαρισα και τον άλλο από τα χυσια και παιρνοντας το ποτηρι που ειχα αφησει τα χυσια πιο πριν το εβαλα κατω από την σουφρα μου και με τα δακτυλα αρχισα να βγαζω τα χυσια τους από μεσα μου γεμιζοντας το ποτηρι. Αφου τα εβγαλα το εφερα στο στομα μου και λεγοντας εις υγεια στους 4 γαμιαδες μου τα ηπια ασπρο πατο. Τυφλα να εχει το καλυτερο κοκτειλ, δεν υπαρχει πιο ωραια γευση από καυτα ηδονικα αλμυρα χυσια 4 αντρων περασμενα μεσα από την σουφρα μου!!!

Σηκωθηκα και πηγα στην τουαλετα για να φρεσκαριστω και μετα γυριζοντας εβαλα μπυρες στα αγορια μου που κουρασμενα αραξαν στον καναπε και εβλεπαν τον αγωνα. Εγω σαν καλη νοικοκυρα μαζεψα τα ρουχα τους από το πατωμα και τα διπλωσα, αλλαξα σταχτοδοχεια και πηγα στην κουζινα για να πλεινω κατι πιατα και ποτηρια. Καθως τα επλενα ενιωσα 2 χερια να με παιρνουν από πισω και με μια κινηση μια ψωλη να μπαινει ξανα μεσα μου. Τουρλωσα το κωλαρακι μου και ανοιξα τα ποδια μου και αρχισε να μπαινοβγαινει μεσα μου δυνατα και εγω συνεχισα να πλενω πιατα. Με γαμουσε ετσι στα ορθια και όταν καταλαβα ότι θα εχυνε αποτραβηχτηκα και γονατισα μπροστα του, τον πηρα στο στομα και αρχεισα να τον ρουφαω μεχρι που με εχυσε στο στομα και τα καταπια όλα με βουλιμια!!!!

Τελικα εκεινο το βραδυ εχασα το μετρημα για ποσες φορες γαμηθηκα, πηρα πιπες και ηπια χυσια. Οσεςε και να ηταν ηταν υπεροχο!!!! Ελπιζω καποια στιγμη να το ξανακανω. Ευχαριστω μωρακια μου, ειμαι σιγουρη ότι τα διαβαζετε αυτά τωρα. Φιλακια!!!!!

No comments:

Post a Comment