Thursday, November 24, 2011

ΕΝΑ, ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.....3!!!!!

Ηταν η πρωτη μου φορα που ειχα 4 καυλια να υπηρετω και 4 αντρες για να απολαυσω. Με μεγαλη βουλιμια αρχισα να τους γλυφω τα καυλια και τα αρχιδια. Γονατισμενη μπροστα σε 4 πουτσες ημουνα τοσο καυλωμενη ψυχολογικα που εγλυφα με κλειστα ματια. Με πιπωναν εκει για 5 10 λεπτα, εχας το χρονο από την υπεροχη γκαυλα και ημουνα η πουτανα τους. Με αποκαλουσαν με κοσμιτικα επιθετα και εγω τρελλενομουνα. Ενιωσα ένα χερι να με χαιδευει την σουφρα και σιγα σιγα αρχισα να νιωθω δακτυλα μεσα μου.

Τουρλωσα τον πισινο μου και συνεχισα να τσιμπουκωνω όταν ενιωσα ένα καυλι να μπαινει μεσα μου. Βαζοντας το χερι μου πανω στο καυλι του συνηδιτοποιησα ότι δεν φορουσε καποτα. Πηγα να αποτραβηκτω αλλα με μια κινηση μπηκε μεσα μου. Ημουνα πλεον ανυμπορη να κανω οτιδηποτε. Ενιωσα περισσοτερο σκυλα και πουτανα και αρχισα να το απολαμβανω. Με γαμουσε δυνατα και εγω πιπωνα τους αλλους 3 εναλλαξ. Ημουνα γεματη ξανα και απολαμβανα. Ετσι όπως με γαμουσε ο γαμιας μου, καταλαβα ότι θα εχυνε γιατι ενιωσα τις συσπασεις του μεσα μου. Κανοντας κινηση για να βγει, τον πηρα από τα αρχιδια και τον κρατησα μεσα μου, σπρωχνοντας το κωλαρακι μου πανω του, παιρνοντας τον ολο μεσα μου. Μεσα στην καυλα μου τον ηθελα να με χυσει μεσα μου!!!!!! Ενιωσα ένα κυμα να με πλημυρίζει και μια καυτη λαβα να με γεμιζει το κωλαντερο. Ο γαμιας μου φωναζε, παρτα μωρη ψωλα και εγω τον ξεζουμιζα με την κωλοτρυπιδα μου. Οι γαμιαδες μου αφου ειδαν ότι τον αφησα να με χυσει μεσα μου καυλωσαν τοσο πολύ που με ειπαν ότι θα με γεμιζαν μεχρι το στομαχι με χυσια, άλλο που δεν ηθελα. Ηδη με ειχαν χυσει 2 φορες στο στομα και τωρα από πισω!!!!

Αφου αποτραβηκτηκε ζητησα να μπει άλλος μεσα μου. Ο καινουργιος της παρεας μπηκε και αυτος μεσα μου χωρις καποτα και μπηκε τοσο ευκολα γιατι ημουνα ηδη ανοιχτη αλλα επισης υγρη με τα χυσια του προηγουμενου!!
Το ξεσκισμα μου συνεχιστηκε για αρκετη ωρα και ενιωθα να με ξεσκιζουν συνεχως καυλια και να με γεμιζουν με χυσια. Ενιωθα τα χυσια τους να τρεχουν από μεσα μου πανω στο καυλακι μου καθως μπαινοβγαιναν μεσα μου, καθως ημουνα στα 4, και εγω τα επαιρνα και τα εγλυφα!!!

Αφου καταλαβα ότι με πηραν και οι 4 ξανα και με εχυσαν και ολοι 4 μεσα μου, εβαλα το χερι μου μεσα μου. Ημουνα ορθανοιχτη και τοσο υγρη που δεν εχασα την ευκαιρεια να τους ζητησω να με παρουν 2 μαζι ταυτοχρονως την σουφρα. Ξαπλωσε ενας στο χαλι και καθησα πανω του βλεποντας τον με τοση ευκολια. Αρχισα να ανεβοκατεβαινω πανω στο παλουκι του δυνατα και γρηγορα. Τοτε ηρθε από πισω μου ενας άλλος και αρχισε να τριβει την ψωλη του στην τρυπα μου. Σιγα σιγα αρχισε να μπαινει μεσα μου, πονουσα αλλα ηταν υπεροχο. Ο αποκατω μου εμεινε σταθερος και ο άλλος αρχισε να μπαινοβγαινει μεσα μου. Τα ειχα καταφερει, ειχα παρει 2 ψωλες μεσα στην σουφρα μου ταυτοχρονως!!!!!!!!!!!!!! Ηταν υπεροχααα!!! Ενιωθα πουτανα, καριολα, τα παντα!!!! Με γαμουσαν για αρκετη ωρα μεχρι που βγηκαν από μεσα μου και πηγαν να με χυσουν στο στομα. Παιρνοντας το ποτηρι με το ποτο μου τους εβαλα να με χυσουν στο ποτηρι. Αφησα το ποτηρι πανω στο τραπεζι και τους καθαρισα τις ψωλες και τοτε ζητησα από τους αλλους 2 να με παρουν πακετο.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ……

1 comment:

  1. Άντε μανάρα μου περιμένουμε και άλλες περιπέτειες μην αργείς

    ReplyDelete