Monday, November 7, 2011

ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ .....ΠΑΙΔΙΑ!!!!

ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Λοιπον, ειχα γνωρισει τον Γιαννη μεσω facebook και αφου μιλησαμε αρκετες φορες του ειχα πει ότι τρελλενομαι για παρτουζες!! Πραγματι, τωρα τελευταια γουσταρω πολύ να με παιρνουν παρτουζα 2, 3 αντρες μαζι! Μεχρι τωρα με εχουν παρει 5, 6 φορες παρτουζα και ενιωσα το τελειο θυληκο, γυναικα, πουτανα, τα παντα. Του ειπα ότι προυποθεση για να βρεθουμε ηταν να κανονισει με κανενα φιλαρακι του και να με παρουν παρτουζα. Αφου μιλησαμε και στο τηλ μου ειπε ότι υπηρχε ενδεχομενο να παει σε ένα φιλο του την κυριακη για να δει αγωνα του ΠΑΟΚ. Μου φανηκε καλη ιδεα και του ειπα να μου στειλει μυνημα αν ισχυει το πρωι της Κυριακής.

Ανυπομονουσα να με καλεσει, και με καλεσε το πρωι της κυριακης και μου εδωσε διευθυνση και ωρα 6.00 το απογευμα. Ειχα αρκετη ωρα για να ετοιμαστω, για αυτό αφου σηκώθηκα το πρωι ηπια 1 λιτρο χλιαρο νερο με 2 κουταλιες αλατι για να καθαρισω από μεσα. Πραγματι, αυτό είναι το καλυτερο κλεισμα, γιατι πινωντας το μετα από 45 λεπτα πας στην τουαλετα 2,3 φορες και καθαριζεις και επισης ξεφουσκωνει η κοιλια!! Αφου λοιπον τελειωσα και καθαρισα γεμισα την μπανιερα και μπηκα για να απολαυσω ένα ζεστο μπανιο και να μαλακωσει η επιδερμιδα μου κανωντας ταυτοχρονα αποτριχωση.

Αφου τελειωσα εβαλα ενυδατικη κρεμα σε ολο μου το κορμι και αρχισα να ψαχνω να δω τι θα φορουσα. Εκανα πεντικιουρ, ένα μοβ βαθυ, και το μανικιουρ θα το εκανα εκει. Εννοιετε ότι πρωτο πραγμα που εβαλα ηταν οι καλτσες μου με σιλικονη , μαυρες φυσικα, και μετα ένα μικροσκοπικο στρινκακι. Επειδη εδώ και καιρο παιρνω ορμονες το καυλακι μου είναι μικρουτσικο και ετσι δεν φαινεται μεσα από το στρινκακι, όταν το γυρισω πισω. Από πανω εβαλα ένα εφαρμοστο bustier και συνδεσα τις ζαρτιερες με τις καλτσες μου. Επειδη ειχα μια φαντασιωση να κανω μαζι τους, βρηκα την στολη για maids που εχω και την εβαλα στην τσαντα μου. Μαζι στην τσαντα, εβαλα τις ψηλοτακουνες μποτες μου, την περουκα μου και το make up μου. Τους ειχα πει ότι θα ντυνομουνα εκει, για αυτό και ντυθηκα και ετοιμαστηκα για να φυγω. Εστειλα μυνημα ότι φευγω και ειπε ότι με περιμενουν.

Σε 10 λεπτα ημουνα στην διευθυνση που μου εδωσαν, και κτυπουσα το κουδουνι. Μου ανοιξαν και ανεβηκα στον 5 οροφο. Κτυπησα την πορτα και μου ανοιξε ενας, και μου συστηθηκε ως Χαρης, αρα ο Γιαννης ηταν μεσα. Αφου γνωρισα και τον Γιαννη , τους ζητησα να μου πουν που μπορουσα να αλλαξω και να γινω σεξυ και προστυχη για αυτους.

Μπηκα στο δωματιο και εβαλα το σεξυ μαυρο εφαρμοστο φορεμα με μια μικρη ασπρη ποδια μπροστα. Φορεσα τιε μποτες μου και στην συνεχεια αρχισα να βαφομαι, σεξυ και προστυχα, κανωντας smokey eyes. Φορεσα τους 2 μεγαλους κρικους μου, εβαλα την περουκα μου, τα δακτυλιδια μου, τα βραχιολια μου και τα κολιε μου!! Ημουνα ετοιμη και περπατωντας σεξυ βγηκα στο σαλονι οπου με περιμεναν. Τους συστυθηκα ως Υπηρέτρια ένα και τους αποκαλουσα κυριο Γιαννη και κ. Χαρη. Ρωτησα αν ηθελαν να τους προσφερω κατι να πιουν και μου παραγγειλαν καφε φραπε. Πηγα στην μικρη κουζινα που ηταν ανοικτη διπλα τους και αρχισαν να ψαχνω τα ντουλαπια για καφε. Φυσικα σκυβωντας προκλητικα μπροστα τους για να δουν τα μπουτια μου και το στρινκ μου. Αφου τους εφτιαξα φραπε και σερβιρα, ζητησα την αδεια να καθησω απεναντι τους και να κανω μανικιουρ. Τρελλενομαι να το κανω αυτό μπροστα από τους γαμιαδες μου. Επειδικτικα και σιγα σιγα εφτιαξα τα νυχια μου και φυσωντας τα στεγνωσα. Μολις τελειωσα σηκωθηκα και πηγα εκατσα αναμεσα τους. Αρχισαν να με χωφτουν αμεσως, τοση ωρα τους εκανα να καυλωσυουν και εγω αρχισα να χαισευω τα καυλια τους πανω από τα παντελονια. Ο χαρης γυρισε και αρχισε να με φιλα στο στομα με γλωσσα και το ανταπεδωσα. Γουσταρω πολύ να με φιλανε οι εραστες μου!!!!! Αφου εβγαλα τις ψωλες τουε εξω αρχισα να τις ς γλυφω εναλλαξ. Και οι 2 ηταν καυλωμενες, ξυρισμενες και μοιριζαν πουτσιλα και αντριλα, αυτό που παντα μου αρεσει. Τους ζητησα να σηκωθουν και σταθηκαν μπροστα μου. Αρχισα με μεγαλη βουλιμια να τους γλυφω, ένα ένα, και τους 2 μαζι, μεχρι το λαρυγγι, τα παντα. Δεν υπαρχει πιο σεξυ πραγμα από το να ειμαι μπροστα σε 2 πουτσες και να τις υπηρετω, μαλλον υπαρχει, θα το μαθετε στην συνεχεια!!!

No comments:

Post a Comment