Wednesday, November 9, 2011

ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ .....ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΜΕΡΟΣ 2

Τρελλενομαι να παιρνω πιπες και να με μιλανε προστυχα, ετσι οι γαμιαδες μου αρχισαν να με μιλανε προστυχα και να μου λενε ποσο καλη τσιμπουκλου ειμαι, πουτανα καριολα. Συνεχισα να τους γλυφω εναλλαξ για 5 λεπτα και να τους ρουφαωωωωω με μεγαλη μαεστρια και βουλιμια που μονο εμειος οι τραβεστοπουτανες ξερουμε να κανουμε. Εγω ομωε ηθελα και συνεχεια, για αυτό ρωτησα πιος ηθελε να με ξεσκισει πρωτος. Ο Χαρης απαντησε καταφατικα για αυτό καιο εβγαλα ένα προφυλακτικο, το ανοιξα και αφου το εβαλα στο στομα μου, τον πηρα στο στομα και αρχισα να το ρολαρω πανω στο καυλωμενο καυλι του. Αφου το σαλιωσα καλα και παιρνοντας το ολοοοο μεχρι το λαρυγγι μεχρι να μου ερθει εμετος τον γεμισα με σαλια και σηκωθηκα ορθια.

Γονατισα πανω στον καναπε και ηρθε από πισω μου ο Χαρης και από μπροστα μου ο Γιαννης και μου εχωσε την ψωλη του στο στομα ξανα, ενώ ο Γιαννης παραμεριζοντας το στρινκ μου αρχισε να με φτυνει την σουφρα και αρχισε να τριβει το πουστοκεφαλο του πανω στην σουφρα μου και να πιεζει σιγα σιγα. Ανποιξε διαπλατα η σουφρα μου και μπηκε με μια αποτομη κινηση μεσα μου, εγω εβαλα μια κραυγη από πονο και ηδονη, αλλα δεν προλαβα να φωναξω άλλο καθως ο Γιαννης με μπουκωσε με ολο του το μηκος μεχρι το λαρυγγι!!! Κρατησα τον Χαρη από τα αρχιδια για να μην βγει για να συνηθίσω το μηκος του και να με ανοιξει καλα!! Αφου χαλαρωσα, αρχισε ένα ξεφρενο γαμησι πιπα κωλο από τους γαμιαδες μου γαμιοντας με με δυναμη κανοντας με να νιωθω ηδονικα!!! Ενιωθα πουτανα, καριολα, ξεκολιαρα και ημουνα και ειμαι!!! Με μιλουσαν βρωμικα και ο Χαρης με βαρουσε τα κωλομερια με μπατσακια ενώ ο Χαρης με κτυπουσε με το καυλωμενο πουτσο του. Ενιωθα τον Χαρη μεσα μου να σπαρταραει από ηδονη γωναζωντας Παρτα μωρη καριολα, όλα δικα σου!!!! και καταλαβα ότι εχυνε, κριμα γιατι δεν προλαβε να βγει και να με χυσει στο στομα. Εγω όμως δεν εχασα στιγμη, περασα καποτα στον Χαρη και μολις αποτραβηκτηκε ο Γιαννης το κενο που αφησε το γεμισε ο Χαρης με μια αποτομη κινηση με γεμισε ξανα την σουφρα με την μεγαλυτερη ψωλη του, όπως φανηκε καθως με διαπερασε βαθυτερα!!

Ο Χαρης ηρθες μπροστα μου και αφου του εβγαλα την καποτα την γυρισα μεσα στο στομα μου και ηπια όλα του τα χυσια από μεσα!!!! Μετα τον πηρα στο στομα και τον καθαρισα από ότι χυσια ειχαν μεινει!! Συνεχισα [παλι να γαμιεμε πιπα κωλο και ο Γιαννης αρχισε να φωναζει ότι θα χυσει. Του ζητησα να βγει από μεσα μου και αφου του εβγαλα την καποτα αρχισα να τον γλυφω και να τον ρουφαω μεχρι που αρχισε να με γεμιοζει το στομα με καυτα αλμυρα ηδονικα χυσια και εγω με μεγαλη μαεστρια τα καταπινα όπως ετρεχαν από το κατακοκκινο ΄πουτσοκεφαλο του. Αφου τα πηρα όλα ανοιξα το στομα μου και του εδειξα τα χυσια του και μετα τα καταπια νιωθοντας απολυτη πουτανια!!!!!

Αφου σηκωθηκα, νιωθοντας το κωλαρακι μου ορθανοιχτο, πηγα στο ψυγειο και βρηκα μπυρες, πηρα 3 και τις σερβιρα στα αγορια μου καθως ηταν καθισμενα στον καναπε και εβλεπαν τον ΠΑΟΚ που μολις ειχε ξεκινησει να παιζει με τον ΑΡΗ. Για να τους κανω πλακα, τους ειπα ότι ειμαι ΑΡΗΑΝΗ και ότι θα τους σκισουμε, χαχα!!!! Τοτε ο Χαρης συνεχιζοντας την πλακα με τραβηξε από το χερι και με εσπρωξε το κεφαλι πανω στην πουτσα του, λεγοντας μου ότι θα σου δειξουμε ποιος τα σκισει ποιον!!! Με μεγαλη ευχαριστηση αρχισα να τον γλυφω παλι και να χαιδευω τοΓιαννη! Καθως τους εγλυφα παλι, κτυπησε η πορτα του σπιτιου και τοτε με διεταξε ο Χαρης να παω και να ανοιζω την πορτα. Εγω σαστισα, γιατι λεω τωρα τι να κανω; Ημουνα ντυμενη πουτανα, φαινομουνα γκαυλωμενη από ηδονη και ξεσκισμενη και δεν ηξερα τι θα συναντησω. Δειλα δειλα σηκωθηκα και αφου εφτιαξα την μινι φουστα μου και κοιταχτηκα στον καθρεφτη να μην εχω χυσια στα χειλη, μισανοιξα την πορτα. Απεναντι μου ηταν 2 αγορια και με ρωτησε ο ενας αν ειμαι η Ευα και αν ο Χαρης και ο Γιαννης είναι μεσα? Εγω τους απαντησα καταφατικα και τους αφησα να περασουν ρωτωντας τους που με γνωριζαν? Τοτε ο ενας μου ειπε ότι τα παιδια τους ειπανε για μενα και για αυτό ηρθαν και αυτοι, να δουν τον αγωνα, να τους σερβιρω και εννοειτε να με γλεντησουν!!!!

Καθησαν στον καναπε και με διαταξαν να τους φερω μπυρες από το ψυγειο και να κατσω αναμεσα τους. Αφου εκατσα αρχισαν να με χωφτωνουν και εγω αρχισα να χαιδευω τα καυλια τους. Εβγαλα τα ρουχα τους διαδοχικα και τωρα ημουνα μονη με 4 γυμνους αντρες ετοιμους να με γλεντησουν και να τους απολαυσω. Γονατισα στην μεση του σαλονιου και ηρθαν και οι 4 γυρω μου και αρχισα να τους γλυφω 2, 2 και τους 4 μαζι.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ……

No comments:

Post a Comment